hits

EFs tilsvar

av Lena Sjttem, Country Manager, EF Norway

Dette innlegget er et tilsvar til dette blogginnlegget

Vi synes det er veldig leit at Noras opphold i USA ikke svarte til forventningene. Vi har fulgt hennes opplevelser i USA gjennom bloggen, og ftt inntrykket av at hun hadde et fint opphold. Og dessverre kjenner ikke vi til hendelsene som n kommer frem i dette innlegget.

Hadde EF Norge ftt kjennskap til dette da hun var hos familien, ville vi selvsagt fulgt dette opp umiddelbart. Vi er avhengig av tilbakemelding og informasjon fra vre studenter for kunne lse eventuelle utfordringer som mtte oppst underveis. Det viktigste for oss er at studenter som reiser med oss har det bra.

Alle vre elever har et godt stttenettverk nr de er i utlandet med EF, slik at de har mange kontaktpunkter dersom det skulle oppst utfordringer underveis. Stttenettverket bestr av en lokal koordinator som bor i nromrdet til eleven, i tillegg har de en regional koordinator de kan kontakte, samt en kontaktperson p EFs kontor i Boston som de ogs kan henvende seg til 24 timer i dgnet. I tillegg er vi p kontoret i Oslo tilgjengelige for bde elever og foreldre om det skulle vre noe, og vi nsker f tilbakemeldinger.

I EF har vi 50 rs erfaring med sende studenter til utlandet og er svrt opptatt av kvalitet i det vi tilbyr studentene. Blant annet har vi redusert antall vertsland i tilbudet vrt og brukt mer ressurser der vi ser programmet fungerer best.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar